MY PRINCES

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

01 November 2012

NAK KONGSI 1 RAHSIA :)

Assalamualaikum! hehe,bg salam kat rmh sendiri sebab dah lama sangat tak jengok sini.
Tak ada entry yang best pun,cuma nak kongsi 1 rahsia..
ekekeke..macam iklan biskut Oreo la pulak.. :P

Minyak wangi Enchanteur alluring tu best la bau dia,memang tak mahal mana. Murah je,tak sampai pun 20 henget tapi dia punyer bau..fuhhhh..klu sembur lebih cket mmg 1 hari blh tahan,mmg terbaeeekkkk!


Siyesss,memang bau dia best! Tak cayer try lah ye. :)

2 ulasan:

  1. huhuhu.... ya ker??? klau murah2 mcm ni rs nk beli jer....=P

    BalasPadam
  2. done follow sini no. 298
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam