MY PRINCES

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

02 Februari 2012

AMBIK KAUUU!




Masa ngadap makanan ni memang x hengat dunia..
memang sedap!
lepas tu mula lah bersin banyak kali..
ecccchemmmmmmmmmmm!!!!!!
kuat sangat bau belacan,2 yg x tahan..
time makan sedap je kannn..
lepas tu hambikkkk kau! padan muka ..sape suruh makan banyak2 sangat..
ecccchemmmmmmmmmmmmmmmmmmm lagi!
ish..ish..ish..tobat x makan lg utk hari ni tapi esok x tau lagi yer.
^_____^

32 ulasan:

  1. IBU DARWISY : hahaha..tgk kuah dia tu pekat kannn,mmg sedap.

    BalasPadam
  2. waahhh....terliur di buatnya...! sedapppnyaaa..!!

    nak cari lah rojak buah petang nihh...!

    BalasPadam
  3. hahaha.. sedap tuu.. kalau farah bedal je.. tak heran dah dengan alergic tu..

    BalasPadam
  4. membalas kunjungan + follow .. ekekek :)

    BalasPadam
  5. sedapnyeeeeeeeeeeeeeeee ~ waaaaaaaaaaaa :D

    BalasPadam
  6. kakchik@ella waaaa..happynyer KC dtg blog liza.. :D

    BalasPadam
  7. Farah Shamsudin a'a kan,wlaupun alergik tp tetap jgk mkn.

    BalasPadam
  8. tomatokering :) hihi,kannn..mmg sedap!

    BalasPadam
  9. Ha ah kalau dpt ni mmg syok abis la! Yummy!

    BalasPadam
  10. HANIS : sedap tp agk pedas,x tahan mkn pedas byk sgt..

    BalasPadam
  11. sedapnya!! telan air liur tgk benda ni.. huhuhu..

    BalasPadam
  12. mmg suka rojak2 camni.. sedap betul nampaknya ;)

    BalasPadam
  13. AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! huhuhu,sedap mmg sedap tp last2 duk bersin byk kali. :P

    BalasPadam
  14. fuyoo,sedapnya

    samalah kita liza, tak tahan makan belacan, karang non stop bersin, adeh

    BalasPadam
  15. singgah sini... wahh...rojak kat sini tak abis lagi la..nak sikittt..! hehehe...

    BalasPadam
  16. Tina Othman belacan tu byk sgt k.tina,tu yg x henti2 bersin..

    BalasPadam
  17. AzwanRamli ape plk telan air liur..telan rojak tu ler. :P

    BalasPadam
  18. tu rojak kan.. oh , i suke.. hahhaa !

    BalasPadam
  19. salam kenal....kalau kauh rojak tu kuah rojak Mak Bee..mesti lg meleleh air liur..hehehe:-)

    BalasPadam