MY PRINCES

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

31 Januari 2012

PINJAM KETE

Alangkah bestnyer kalau dapat makan cempedak goreng + cendol pulut tapai di petang hari yang agak panas ni..boleh ler sejukkan tekak ni kannn.

(cempedak goreng)

(cendol pulut tapai)

Yummy! bestnyer..tapi persoalan yang b'main2 kat minda sekarang ni..
SIAPA NAK TOLONG G BELI EH?
Me? owhhhh...please lah..kena tukar baju dulu,make up sikit2,pastu nak cari tudung yang sesuai dengan baju pulak,mesti ambik masa 1 jam!!! lama gilerr kan? penampilan kena jaga walaupun hanya nak g beli goreng cempedak yang kedainyer hanya 5 minit je dari rumah. :P


Lagi satu..bila nak ke kedai,sangat2 ler malas nak jalan kaki..
(patut ler x kurus2 body liza ni kannn)
Ada sape2 yang nak kasi pinjam kete macam ni x?


Sape2 yang ada kete cam gini sila SMS kat no fon Liza sekarang jugak,nak pinjam kejapppp je nak bawak pegi beli goreng cempedak + cendol pulut tapai.

Sekian dari Puan Liza yang sangat2 pemalas lagi mengada,tima kaceh! :D

10 ulasan:

  1. hadoii..sedapnya cempedak goreng tuu...terlior di buatnya...huhu

    singgah sini dan follow ye...

    jum baca .:: Bersyukurlah Manusia..! ::.

    BalasPadam
  2. ok, dlm bnyk2 benda yg disebutkan di atas tu, Nak yang no 2 tu..cendol pulut tapai..nyummm... sejuk jer rasa tekak..

    BalasPadam
  3. CIK NUR : ok yunkk..jap lg skn d lakukan sesi follow m'follow.. :)

    BalasPadam
  4. KAK NAZ: tlg g beli boleh?ekekeke..

    BalasPadam
  5. KAK TINA : btl3..mmg lapar sbb tgk cmpedak tu cam best je tp x dok org nk tlg g beli,huhuhu..

    BalasPadam
  6. Alaaa nk kena naik kete tu ke? Pengsan! Owh cendol idaman kalbu

    BalasPadam
  7. HANIS : hahaha,ngada tahap cipan kan? :P

    BalasPadam
  8. AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! : mmg sedap,nak2 lg mkn ms cuaca pns..

    BalasPadam